Spread your wings

Hade somsagt dansträning idag, den gick bra som alltid - men inte resan dit! Gick ut kvart över (skulle vara där halv) för att hämta moppen i garaget, men då gick inte porten upp?! Stod där i fem minuter och försökte få upp den tills jag gav upp och tog cykeln i raketfart istället, haha. Hann dit iallafall, och tur var väl det! Hatar att vara sen :<

När jag kom hem tog jag en dusch, kikade på ett avsnitt av PLL och därefter Idolreprisen på tv4play. Har inga speciella favoriter än, de brukar komma under finalveckorna för mig så just nu bryr jag mig inte så mycket om vilka som går vidare. Imorgon blir det en kaffe på stan med Jenny, sen övningskörning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0