Mys-söndag

Har lite av en vana att ha söndagar som värsta mysdagen. På så sätt älskar jag söndagar. Jag skiter helt enkelt i omvärlden och gör sånt själen mår bra av! Idag har jag bland annat kollat på massor av avsnitt av Pretty Little Liars (ja, jag är rätt fast) påbörjat en bok, pluggat och övningskört lite.
 
Jag vet inte hur ni andra är, men jag tycker det är skitroligt att köra bil! Har ju inte körkort ännu, men det är på god väg tack vare att jag har pappa som handledare (som förövrigt är en superbra bilförare) och en storasyster som bokat halkbana till mig och henne i December så man blir ännu mer motiverad och taggad. Sen är det också tack vare alla andra som ger stöd och köpte ett körkortspaket åt mig, tack alla. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0