It's too cold outside, for angels to fly

Godkväll kära läsare. Imorse blev det en tidig morgon då jag var iväg på ett ärende & skrev på lite papper osv. Kom hem vid tio, sov en stund, var ute med hunden och sen bara myste framför PLL. Var också iväg och postade några brev. På eftermiddagen kom syster, Robin, Mandus, Leif och Ingalill på mat och fika eftersom att jag fyller imorgon. Fick bland annat en privatkurs på Make Up Store av sis & Robin, och pengar av Leif, Ingalill, pappa och Helena.

Efter det fick jag skjuts hem till mamma där jag numera ska bo tills jag hittar eget. Kommer kännas lite konstigt då jag bott växlandes varannan vecka varje år så länge jag kan minnas, men blir bäst så. Det har varit rätt drygt på sistonde att släpa på packning hit och dit, så då blev det så här. Men kommer nog fortfarande att åka dit ibland på tex. helger och sova över osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0