Guiding light

Förlåt för dålig uppdatering! Men i fredags fyllde jag somsagt 21, och den dagen bestod av fika hemma hos mamma då min mormor, min bror och hans flickvän kom på besök. På kvällen blev det fest hos Emma & Christoffer och därefter en kort visit på Racken. Det var en rolig kväll iallafall, trots lite incidenter! Och jag vill tacka min familj, min pojkvän och mina vänner för de fina presenterna. Ni är bäst! ♥

Igår hade jag och Linus en extrem-mysdag. Klädd i mjukiskläder låg vi i soffan/sängen hela dagen och myste framför teven med massa gott. Älskar verkligen såna dagar, man behöver inte bry sig om något annat än varandras sällskap. Sen var jag inge bakis heller, förutom en gnutta huvudvärk. Imorgon är det måndag igen, och bara 3 veckor kvar tills säsong 4 av The Walking Dead kommer ut. Jag dör av längtan!

Såhär fina naglar hade jag i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0