Fit me! foundation by Maybelline

Testade somsagt denna idag, eftersom jag sett i en tidning att den var med på topp 10 listan för foundations. Den låg på plats nummer 6, om ni undrar. Skulle köpt den som låg på plats nummer ett om den inte kostade 500kr, haha. Resultatet blev riktigt bra faktiskt! Köpte nyans 115 light. Den verkade vara närmast min naturliga hudton så tog den. Man får riktigt fin hy och det ser mycket mer naturligt ut än den andra som jag kört med tidigare. Får bara hålla tummarna nu då att den håller länge också! 

Någon annan som kör på denna? Isåfall, vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Ika

Jag har också denna! Men när jag köpte den så var jag lite mer brun vilket jag inte är nu så den nyanser jag har passar inte. Men annars tycker jag den är superbra :) Innan har jag provat en från make up store men denna fit me foundation är så mycket bättre :) inte alltid som dyrt märke är bra.

2013-09-10 @ 09:50:19
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0