and I wonder

Min helg har varit både bja o dålii. Men mest bra. Tänkte ge er en liten sammanfattning.

Fredag: Var på stan med mormor och käkade en sallad med henne på Wayne's. Efter det gick vi runt på stan lite, där jag fick en tidig födelsedagspresent av henne - en pälsväst! (Fusk, såklart. Skulle aldrig kunna gå runt med ett dött djur på mig. Fy så hemskt.) Sen köpte jag även en present till papi som fyller imorgon. På kvällen kom Linus och hämtade mig, vi åkte till pappa där vi hade myskväll med tända ljus, chips och läsk/öl. Vi kikade först på bästa nostalgiprogrammet Quack Pack, och sen på klassikern The Notebook. Det var en bra dag.

Lördag: Under dagen kom någon tillbaka till mig och härjade runt. Ångesten. Tänkte på allt dåligt som fanns och kunde inte vara positiv över huvud taget. Hatar den känslan. Tillslut blev det lite bättre (tack vare Linus som har något magiskt sätt att muntra upp folk på) så det blev en tur i Linus pappas Cadillac nere på stan då det var Cruising. Min lilla fyraårige bil-beroende-bror fick också följa med. Det var den häftigaste upplevelsen för honom. Efteråt blev det utgång där man träffade på Jenny, Marcus, Emil, Jennifer och farao(?) så vi hamnade på Saints och Racken, och tillslut på Mc'Donalds. 

Idag: Inte speciellt bakis faktiskt med tanke på hur mycket jag hällde ner igår. Känner mig mest seg. Så idag blir det en vilodag framför filmer & serier. Imorgon blir det att träffa J och sen fira papi. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0