A change must come, no matter how

Har haft en bra dag idag. Gick upp klockan fem för att åka iväg & provjobba med något jag förmodligen kommer få jobba med den närmsta framtiden. Det gick bra iallafall! Kom hem vid ett då jag käkade lunch & kikade på en film. Annars har det inte hänt så mycket mer än lite planerande & filosoferande.

Jag känner bara att jag måste komma ur denna bubbla snart, har varit fast i den ända sen förra sommaren. Har levt med ångest över massa saker, dock är det ingenting som jag direkt snackar om. Jag är trött på att tiden står stilla, och vara en liten hjälplös fågelunge som inte lärt sig flyga.

Jag vill ha nytt, och det ska jag sträva efter också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0