THE LAST OF US

"The last of us" är ett otroligt välgjort videospel (för er som missat det) som fått 10/10 i nästan alla recensioner. Det utspelar sig under en zombieapocalypse (häpnadsväckande, va?) där man får följa en man och en tonårstjej, som 20 år in i apocalypsen försöker att överleva. Men det är inte bara varelserna "the runners" och "the clickers" som de ska vara rädda för, utan även för de andra överlevarna..

Tråkigt nog så har jag ingen riktigt bra speldator, så jag kan inte spela detta själv. Menmen, lösningen till detta är faktiskt – titta på walkthroughs som finns på YouTube. Haha! Fungerar precis lika bra tycker jag. Själv kikar jag på DENNA version. Tro det eller ej, men denna kille har flest följare av alla miljontals konton på YouTube (Över 14 miljoner). MÅNGA fler än tex Justin Bieber, som bara har 6 miljoner, och dessutom är han från Sverige! Det tycker jag är rätt coolt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0