Holland Road

Så, det här med filmredigerande har ju alltid varit ett intresse för mig. Började redan i åttan, men då var jag klappkass på det och använde Windows Movie Maker, haha. Använder ett rätt gammalt program nu också, Sony Vegas 7.0. Min dator är rätt dålig, så nyare redigeringsprogram fungerar inte på den. Jävla bajs. Vill verkligen bli bättre på det, det har ju blivit ett av mina största intressen nu.

Iallafall, idag har jag jobbat på min första Supernaturalvideo. Klippen jag använde är bara från TRE avsnitt från den nyaste säsongen, haha. Ska väl också tillägga att låten är en av mina absoluta favoritlåtar från Mumford & Sons. Jag valde att göra en video om karaktärerna Castiel och Dean, för de har en sån intressant vänskap och ett väldigt starkt band. 

Anyways, det tog cirka 6 timmar. Slitsamt, men jag är nöjd över resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0