Tummen upp för..

• Värmen! Äntligen börjar sommaren närma sig. Och bara 46 dagar kvar till midsommar & Ayia Napa!
• Solarium. Jag vet, jag vet.. det är inte direkt bra för hälsan men det tar mycket mer på mig än att sola ute, känns som om att jag aldrig blir brun av det. Men av solarium går det fort, har redan fått en skarp bikinirand av bara två solningar! Sen är det riktigt skönt också, somnar nästan varje gång haha.
• Supernatural. Linus har tjatat på mig hur länge som helst att jag ska börja kolla på det men har aldrig trott att det skulle vara så bra som det faktiskt är. Är helt insatt nu och är redan på säsong 3! Det här är andra gången Linus har fått mig att börja störtälska en serie, ska nog lyssna på honom i fortsättningen haha.
 Katter. Kanske det finaste och mysigaste djuret i världen. Tur att jag har en egen liten kissemiss som jag älskar mest av allt i hela världen. Hon finns alltid där, och är aldrig elak eller sur på en. Älskade Fia ♥
• Annorlunda modebloggar. Är så trött på alla som bloggar om exakt samma klädesplagg, och alla har ju exakt samma stil. Den här tjejen tillexempel, har en unik rockig stil. Men är ändå en modebloggare. Det gillas!

Skiter i att göra någon tummen-ner-lista. För det är ju ändå bäst att vara positiv. Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0