Saturday & Sunday

Igår bestod hela dagen av GD/GIF för småttingarna. Självklart hejade vi på lilla Saga! (Linus lillasyster) Hon var jätteduktig! Från klockan åtta på morgonen till klockan fem på eftermiddagen var vi där. Vädret var helt underbart hela dagen, blev till och med lite bränd i ansiktet och på axlarna! Dock var det mycket värre för Linus. 

Efteråt var jag och Linus till Ica Maxi med hans mamma, hennes kille & Saga och köpte en blomma till mitt rum medans de köpte mat. På kvällen grillade vi och drack gott, samt spelade kubb. När jag och Linus kom hem såg vi "Warm bodies". Trodde seriöst att den skulle vara riktigt kass men helt ärligt så är det nog en av de bästa filmerna jag sett på väldigt länge. VÄLDIGT sevärd! En riktigt bra lördag var det iallafall. Idag är det morsdag, så det blir en tripp till våra mödrar idag för att gratta dem. Have a nice sunday everyone! :]

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0