Sailor Moon

Förutom The Walking Dead och Supernatural så finns det en till serie som jag är helt såld i. Sailor Moon! Haha, låter kanske lite konstigt - det är ju liksom en stor skillnad från TWD och SN. Men det är egentligen inte SÅ annorlunda, Sailor Moon handlar ju också om monster osv, fast till en viss barnslig grad då. Det är ju trots allt en serie för barn. Men jag älskar verkligen den serien, med svensk dubbning då såklart. Sailor Moon måste vara den enda serien som låter bra med dubbning. Kollade jämt på det när jag var liten, snacka om nostalgikänslor. Jag följer serien på YouTube, det har visats 59 avsnitt hittils. Följ den du med, det kan du göra HÄR!


Kommentarer
Postat av: Jennie J

Haha, kommer i håg att jag såg den när jag var liten. Då ville jag vara den blonda med 2 tofsar. :) /Jen

2013-05-22 @ 12:21:39
URL: http://jenwouh.blogg.se
Postat av: Sofie

Åhh jag visste inte att det fanns på Youtube, ska lätt kolla :D

2013-05-22 @ 21:29:40
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0