Mackor i stora lass

Som de allra flesta som känner mig vet att jag är en riktig 100 procentig mack-älskare. Jag älskar smörgåsar i alla dess former. Skulle jag få välja skulle jag äta det till både frukost, lunch och middag. Ibland blir det faktiskt så också haha. De flesta är grillmänniskor, kebabmänniskor, tacosmänniskor osv. Själv är jag mackmänniska. Och det älskar jag. Vad är ni för slags matmänniskor?

Favoritmaten är Subway. Vilket bröd som helst blir bra. Gillar alla lika mycket. Brukar alltid ta grillad kyckling på, och alla grönsaker utom oliver (urk). Alltid sweet onion dressing. Annars älskar jag fullkornsbröd mest. Lingongrova och fruktkusar är favoriterna. Till pålägg kan jag ha nästan vad som helst haha, allt från lök till ost, ägg till leverpastej, från tomat till avokado, från kalkon till keso. Allt funkar. Är annars ganska kräsen när det gäller mat, tycker om väldigt få maträtter. Så ska man bjuda Sarah på något som man vet att hon älskar, släng ihop en fet macka. Varma mackor går också bra. Och toast. Och wraps. Okej, jag ska sluta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0