Kickass family

Älskar söndagar. Det är en sån dag då man bara kan koppla av, kanske plugga lite och bara mysa. Vaknade upp med Linus imorse, han sov till säkert halv ett medan jag såg en jättebra film på teven & satt vid datorn. Han åkte hem med fyrabussen, så sen dess har jag bara pluggat och kollat på första avsnittet av The Walking Dead med mamma. Hon fick kolla på lite videos jag gjort om den serien, och efter att hon sett dem gick hon med på att kolla på första avsnittet med mig. 

Jag blev faktiskt förvånad, för hon hatar allt som har med skräck och fantasy att göra. Men hon tyckte serien var okej iallafall, så imorgon ska vi se andra avsnittet. Häftigt att alla i min familj tycker om den serien. Vi skulle nog bli en riktig överlevnadsfamilj om det skulle hända en zombieapokalyps i framtiden ;) Iallafall, helgen är nu över och imorgon börjar vardagen igen. Hoppas ni haft en bra helg! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0