In any other world

Vaknade hur trött som helst vid tiotiden. Provade mina nya jeans och de satt perfa. Lite långa bara. Duschade, fixade mig och käkade en stadig frukost innan jag drog ner på stan i finvädret för lite ärenden samt ett besök hos käftis. Allt såg jättebra ut. Bra emalj, bra tandkött och inga tecken på att det skulle bli hål. Drog till bollan efteråt i ren spontanitet där jag chillade ett tag till musik och gotta tillsammans med Malin och Emma.

Därefter drog vi till Söderhielmska och åt en trerättersmiddag. Det fick bli skratt och snack tills klockan slog nio. En riktigt lyckad dag med andra ord, för spontana häng är ju oftast bäst. Jag har verkligen fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0