Happiness


Mår inte så bra idag, känner mig seg och har ett lätt illamående. Och nej: det är inte bakfylla. Psykiskt och själsligt så mår jag bra just nu. Sommaren är snart här, jag har världens finaste vänner, pojkvän och familj. Det kan nästan inte bli bättre på den fronten. Mycket är på gång, men ändå tar jag vara på egentid. Är ju trots allt lite av en ensamvarg av mig, som kan må minst lika bra i min ensamhet som med andra.

Har precis pluggat lite, och ätit kinamat med pappa och Helena som kom hem idag från Barcelona. Jacob också såklart. Fick ett fint, vitt linne av dem med gulddragkedja och en spansk chokladkaka. Nu ska jag mysa ner mig framför ett avsnitt av bästa Supernatural och dricka en Capri-Sonne. Hoppas alla haft en bra helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0