Släpp mig aldrig

Vaknade med sprängande huvudvärk, men trots det så var jag tvungen att slita mig upp. Har medicinprov på fredag igen, och alla som går den kursen vet att den är en smärta i röven. Så det blev en promenad till affären där pluggstöd inköptes (colalight & naturgodis, självklart) för det gör hela den här pluggrejen så mycket lättare.

Fick väldigt mycket gjort, ritade 4 olika tankekartor och läste igenom kapitlen som skulle läsas igenom. Nu har jag tagit en paus, för har fortfarande huvudvärk & börjar bli riktigt trött. Ikväll vankas det grillning också, hur mys? Vad jag längtar efter nu: hjärtat, sommar, cypern och no-more-plugg. Låter inte lite underbart det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0