Bekännelser

- Jag har ett starkt behov av att vara ren. Hatar att gå ut om jag inte har duschat först.
- Till skillnad från andra så blir jag inte surare - utan gladare under röda veckan. Konstigt? Svar: JA.
- Ena dagen kan jag vara väldigt sparsam och snål medans jag kan vara spontan och impulsiv dagen efter.
- Min första stora idol var Britney Spears.
- Jag drömmer väldigt sällan mardrömmar, men när jag väl gör det så handlar det alltid om andar/demoner.
- Hör jag en bra låt vill jag veta vad den heter. Soundhound var jag än är! 
- Är jag hemma och INTE kikar på en film/serie, MÅSTE jag ha musik på i bakgrunden. Blir tokig annars.
- "Smekmånaden" är den absolut bästa komedifilmen som finns. Har sett den en miljon gånger och tröttnar aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0