Already gone

Har pluggat nu i tre jävla timmar på den där jävla uppsatsen som ska vara inlämnad på torsdag. Känns skönt att den är färdig nu iallafall! Annars sov jag över hos hjärtat tills idag. Att kika på det nya avsnittet av The Walking Dead var såklart det första jag gjorde imorse, har en tendens att alltid blir så spoilad av alla mediesidor om jag inte ser det så fort som möjligt haha. Och jag hatar spoilers.
 
Ska inte säga något om avsnittet för er andra som inte sett det än, kan bara säga tre saker. SHIT. SNYFT. GE MIG SISTA AVSNITTET. Åkte till skolan iallafall där jag började på en ny kurs, Psykologi B. Samma lärare och samma elever nästan så det var typ inget nytt. På vägen hem träffade jag min gamle klasskamrat DK, så stannade och pratade lite med han en stund. Det är alltid kul att träffa på gamla klasskompisar! Sen har jag pluggat som sagt. Nu ska jag chilla framför tumblr med musik i öronen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0