10 reasons why I love my boyfriend



1. Han är väldigt beskyddande men ändå inte speciellt svartsjuk.
2. Han glömmer aldrig att ringa på kvällarna och säga godnatt när vi inte är med varandra.
3. Han märker alltid om det är något, om jag är ledsen eller nere.
4. Han tittar alltid på nostalgiprogram/filmer tillsammans med mig.
5. Han är ingen "toffel" som mångra andra killar är, utan är sig själv och står för det han gör och säger.
6. Han är lika barnslig som mig och vi har alltid roligt tillsammans.
7. Vi kan gå på fest tillsammans utan att "sitta ihop" och ändå ha det riktigt kul tillsammans.
8. Han luktar alltid så jävla gott och är väl medveten om hygienen. (VIKTIGT)
9. Han spelar gitarr och sjunger för mig. Inte så ofta kanske, men ändå.
10. Vi litar verkligen på varandra och kan vara oss själva i varandras sällskap till 100%.

Kommentarer
Postat av: Jennie J

Låter ju toppen! Tummen upp! :D //J

2013-03-20 @ 22:18:07
URL: http://jenwouh.blogg.se
Postat av: Ika

Så fina ni är! :]

2013-03-21 @ 08:28:21
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0