10 fun facts



1: När jag åker buss på ungdomsbiljett tror alltid chauffören att jag skojar, för de tycker jag ser så ung ut, haha!
2: Jag brinner för tre saker: Dans, filmredigering och musik.
3: Jag hade BARA svarta/gråa/vita plagg i garderoben fram tills förra veckan då jag köpte 2 färgstarka toppar.
4: Jag är jävligt tystlåten av mig inför folk jag inte känner, men när jag dricker är jag världens babbligaste.
5: Jag är helt besatt av The Walking Dead, och alla jag tipsat om det för har också blivit helt insatta i serien.
6: Om 99 dagar åker jag till världens finaste ställe.
7: Jag dricker nästan aldrig vatten, för gillar inte att det inte smakar någonting.
8: Jag tycker att nästan alla chips är äckliga förutom Lay's.
9: Jag är beroende av mobilskal och så fort jag ser ett snyggt måste jag köpa det.
10: Jag har det som krävs för att gå med i försvarsmakten, men jag är för lat. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0