She's like the wind

Åh, idag är det en sådan dag då jag önskar mig en sak mest av allt: REGN. Är verkligen på regnhumör idag då jag befinner mig under röda veckan och allt jag vill göra är att ligga inne framför en bra film med massa gott och bara myyyysa. Igår kom Linus hit och sov över, så det blev massa Supernaturalkikande. Blir nog en repris idag, fast utan honom då. Har åtminstonde gjort lite nytta idag och tagit en cykeltur för att bli av med värken, dock hjälpte det inte så mycket.

Imorgon blir det förhoppningsvis en fika på stan med en vän & på onsdag familjetripp till Stockholm då vi ska fira att Josef gått ur mellanstadiet, och det ska firas med en heldag på Grönan! 

Och Linus, jag är så stolt över dig. GRATTIS TILL KÖRKORTET! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0