Gårdagen och dagen

Gårdagen spenderades med Angela i boulognern, vi käkade McDonalds, sjöng och spelade några låtar. Mys! Regnet kom efter ca 1,5 timme så då gav vi upp och drog oss hemåt. Hjärtat sov över hos mig igår också. Dock mådde jag ganska dåligt, var riktigt låg så kvällen spenderades framför Skins & Supernatural. Linus var så snäll så han gick och handlade choklad och powerking till mig också så att jag mådde lite bättre.

Idag har däremot dagen bestått av lite shopping, sushi och glass tillsammans med min fina vän Hanna. Köpte tre linnen. Är jättenöjd över köpen, riktiga fynd. Köpte även lite alkohol tills på fredag och tog en 20-minutare i solariet. Imorgon är det nationaldagen, dvs familjedag i Furuvik! Då jävlar blir det karusellåk i stora lass, man får väl passa på när det är gratis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0