Mitt 2012

Januari: Pluggade skitmycket, blev klassrådsrepresentat. Ansökte om körkortstillstånd, bytte min vita iPhone mot en svart. Hade ziperall-dag i skolan, skaffade tidslinje på FB.

Februari: Skrev upp mig på gg, rökte regnbåge ute i snön. Fick energidryck som smakade blod. Jag och Linus förlovade oss ♥ Mådde hur bra som helst. Fick ett kusinbarn. Åkte på studentkryssning.


Mars: Åkte på influensan, övningskörde för första gången. 100-dagarsfesten, sökte massa sommarjobb. Lyckades sluta bita på mina naglar, var på fest där jag fick den värsta fyllan någonsin, inget att upprepa.

April: Började en 7-veckorspraktik på en teater för funktionshindrade. Hade en efterlängtad tjejkväll som blev hur lyckad som helst. Började må lite halvkasst. Tatuerade handleden. Gick powerwalks varje dag.


Maj: Var på min första jobbintervju, och jag fick jobbet. Strängbantade i en vecka så jag skulle få plats i min balklänning. Hade studentbal på Engeltofta Slott då jag gick med min finaste & mina vänner.

Juni: Studentveckan, som är det absolut bästa minnet jag har. Drog en impuls och färgade håret rött. Började intensivjobba 3-skift på Leaf. Bodde hos bror en vecka med hjärtat då vi var hundvakt.


Juli: Något tråkigt inom familjen skedde, vilket gjorde allt värre. Blev brunett igen. Fick min första lön någonsin på 14 lax. Gick på LCHF-diet ett tag, men blev dålig så jag avbröt.

Augusti: Tappade bort mig själv helt och hållet. Fortsatte jobba. Såg Europe i furuvik. Blev myggbiten över hela benen. Sommaryran. Gick på Winnerbäcks konsert, kärlek. Nelly High Heels. Världens bästa kräftskiva med nattbad och Alias. Började plugga Engelska B på komvux.

September: Tatuerade ett citat på ryggen. Fyllde 20 och hade en riktigt bra födelsedagshelg.


Oktober: En månad med mycket drama och förvåningar. Fick en söt systerson. Intensivteori på AnSan's.

November: Blev mycket festande. Bokade resa till Aiya Napa med familjen. Såg sista Twilightfilmen på bio. Firade tre år med mitt finaste hjärta på Church Street.

December: Första riktiga snön kom. Julklappshandlade i massor. Myste som aldrig förr. Blev riktigt ställd vid sista avsnittet av midseason-finalen av TWD så blev helt galen. Gjorde dipdye. Firade jul ute i Hedesunda och nyår hemma i Gävle. Tolvslaget firades in i centrum med de finaste människorna i världen.


Kommentarer
Postat av: Ika

Kul med en årsresume :) funderar på att också skriva om året, haha gäller bara att komma ihåg va som hänt

2013-01-05 @ 00:45:18
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0