If love is what you need, a solider I will be.

Vaknade runt nio, duschade och fixade till mig inför skolan. När jag sedan kikade på schemat märkte jag att jag inte har medicin denna vecka, eftersom att det är en distanskurs (jobba ena veckan i skolan, andra hemma) så det var skönt! Åkte och körde lite med pappa, sen tog jag tag i pluggandet. Gjorde de 19 uppgifterna som skulle göras + läste igenom hela kapitel 7.
 
Nu ska jag ta något och käka och sen dra på mattelektion 16-18. Efteråt blir det lite genomgång med Hanna inför dansen, och apropå den så har jag världens hemskaste träningsvärk i nacke, lår och vader. Men träningsvärk är också skönt på ett sätt, för då vet man att man verkligen tagit i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0