About me


Sarah Norling.
Mörk, men positiv loner som har stora drömmar. Almost 21 och är en sucker för texter och musik. Är bosatt på östkusten i en håla som kallas Gävle. Älskar musik (nähä?), shopping, filmer/serier, mysdagar och dans. Jag tycker även om dataspel och redigering av foto & film.
 
Ord som beskriver mig och saker jag gillar skulle nog vara gladtystlåtenkattgalenhundälskarejordgubbarannorlunda, powerking, indie- och rockmusik, piercingar, hårgalen, regnhavettv-serier, rockmode, ensamhet, övernaturlighet, fotograferingredigering och skräckfilmer.
 
Vill ni veta något mer om mig så kan ni slänga iväg ett mail till mig på [email protected].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0