Back on a photographing track?

Bytt header som ni ser - igen. Nu har jag tagit mig i kragen med batteriladdaren till min systemkamera som varit spårlöst försvunnen i sisådär 1,5 år, har nämnligen beställt en ny. Eller ja, pappa gjorde det haha. Så nu är den påväg, och förhoppningsvis kommer mitt intresse för fotografi tillbaka då detta kan bli lite av en fotoblogg maybe nu när jag alltid ska ha en sådan extrem jääävla bloggtorka? Who knows.

Oh btw, fick beslut om beviljelse av studiemedel nu i vår av CSN. Kommer ligga på cirka 2,8t i månaden. Så nu kommer jag bli heltidsstuderande, äntligen slipper jag kalla mig arbetslös. Hej pluggis?


Kommentarer
Postat av: Ika

Va ska du börja plugga nu när du ska plugga på heltid? :)

2013-01-08 @ 14:53:14
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0