2012

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jajamen. Massvis!
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inget.

Fick någon du känner barn?

JA! Min syster, kusin och några bekanta. :]

Dog någon som stod dig nära?

Inte mig personligen men en som stod nära mamma.

Vilka länder besökte du?
Inga, som de 4 tidigare åren.

Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?
Ja, massvis.

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
2/7, 10/2, 8/6

Vad var din största framgång under året?

Jag lyckades ta examen med bra betyg & skaffa sommarjobb.

Vilket var ditt största misstag?

Det vet jag inte, några små kanske men har nog inte gjort något stort?

Vilket var ditt bästa inköp?

Oj. Tatueringarna kanske? Mina hårgrejer, förlovningsringen, skinnjackan.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, studenten, festande.

Vad gjorde dig riktigt glad?

Mina vänner, studenten, min pojkvän och musiken.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja, både och.

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2012?

Typ Fest hos Mange, Titanium, Lars Winnerbäck, The Wild One, Through The Trees, BRODER DANIEL.

Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort tidigare år?
Sämre.

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Nja, det blev väl som det blev.

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

Legat hemma & stirrat in i väggen.

Hur var din julafton?

Mysig.

Blev du kär?

Jag blev kär 2009.. och är det fortfarande. ♥

Vilket program har varit det bästa på tv?

The Walking Dead, självklart!

Hatar du någon som du inte hatade förut?

Nja, men ogillar.

Vilken var den bästa boken du läst under året?
Har inte läst en hel bok i år, haha.

Vilken var din största musikaliska upptäckt?

Broder Daniel. Gosh, att jag inte upptäckte dem tidigare?!

Önskade du dig något som du fick?
Oj, massor.

Önskade du dig något som du inte fick?
Ja, men det kommer!

Vilken var årets bästa film?

Har faktiskt inte den blekaste..

Vad gjorde du på din födelsedag?

Var på lektion, tog min systembolags-oskuld vid öppningen, käkade på MAX, fick lite presenter, käkade pizza, hade förfest med några tjejer och sen tog vi någon drink på Old Saints.

Vilka var de bästa människorna som du träffade?

Har träffat många nya men ingen jag känner superbra.

Hur skulle du beskriva din klädstil?

Svart, varierad. Mycket skinn. Leopard, vitt, grått. Ganska enkel men ändå snygg.

Vad fick dig att må dåligt?

En hel del faktiskt.

Vem saknade du?
Har saknat en del under detta år.

Vilken var din bästa månad?
Januari, februari, maj, juni, december.

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Det finns det nog.

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag ska vara starkare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0