We can be heroes

Helgen har varit hur fin som helst. I fredags ville pojkvän vara sådär extremt övergullig, så då tog han ut mig på en fika, sen bio då vi såg "Ego" - hur bra film som helst! Efter det skulle han släpa mig till Österns Pärla, då vi käkade tre små rätter och det var hur mysigt och fint som helst. Sen drog vi ut på Old Saints där vi spelade lite på spelmaskinerna, drack en massa drinkar och pratade med massa folk. Träffade på lite nytt folk och några gamla barndomsvänner jag inte träffat sen mellanstadiet. En hur lyckad kväll som helst. Tack L för att du är du! ♥
 
Igår åkte jag ner till stan för en kaffe med Malin, sen åkte vi till mig då vi hade The Walking Dead maraton. Ett riktigt jävla maraton alltså, 10 timmar i sträck glodde vi på den jäkla teven. Men det är bara så jävla bra, man tröttnar aldrig. Och det märktes på M som ville fortsätta kolla fast klockan var fyra på morgonen, hihi. Hon åkte för typ en timme sen, har pluggat lite sen dess inför ett prov imorgon - och nu ska jag fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0