Pain doesn’t go away. You just make room for it.

I love sundays. Det har jag aldrig gjort förut, men nu har jag en anledning till att älska söndagar. The Walking Dead sänds ju då (egentligen måndag morgon, men säger söndag iallafall) haha. Iallafall så har jag haft en fin helg tillsammans med hjärtat. Vi har bara myst framför teven mest, så en riktigt lugn helg har det varit med andra ord. Idag har syster, svåger & systerson Mandus varit här och hälsat på, trevligt trevligt.

Har nästan ingenting mer att tillägga, förutom att nästa vecka är det lov - och då ska jag lära mig dansen jag velat lära mig ett tag! Verkligen min favoritkoreografi, helt fantastisk. Ni får veta mer sen. Nu ska jag ta det lugnt med favoritspellistan på Spotify, kika tumblr och njuta av en powerking innan jag öppnar böckerna för lite plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0