Lost and insecure, you found me.


Älskade måndag. Vaknade redan kvart i åtta för att kika på The Walking Dead (kollar inte på nätterna längre då sist jag kollade blev det en jäkla massa strul) så vågar inte chansa igen haha, blir så förbannad när saker inte funkar som de ska. Iallafall, efteråt fixade jag och Linus oss och drog ut. Han skulle på teorikurs och jag hem till mormor. Vi drog ner på stan där vi småhandlade & käkade en varsin sub. Efter det drog vi tillbaka till mormor där vi käkade chips och kollade på Lyxfällan haha, mormor är verkligen den bästa. ♥

Mötte Linus sen som slutat för dagen då vi drog hem till mig, kollade på Blair Witch Projekt 2, Pearl Harbor och Top Model Sverige. Min favorit åkte, damn. Känns lite ointressant och boring att skriva vad jag gjort idag, men eftersom att jag knappt gör det längre så gjorde jag det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0