Everybody feels the love


Prov imorse, var skitnervös innan men på grund av att det var ett så roligt ämne (socialpsykologi) så kändes det rätt bra ändå! Och fick snabbt svar via mejl angående resultatet, ett B. Det vill säga, VG+/MVG. Snacka om lycka! Har inte gått så bra på ett prov sen gymnasiet. Iallafall så hade jag psykiatri därefter, sen drog jag ner på stan med Hanna för toast & fika på Wayne's med henne, Malin och Emma. Det var lika kul som vanligt att träffa dem, vi har alltid så kul ihop! Efteråt drog jag och Hanna till dansen där vi gick igenom alla tre danserna, superhärligt. Har alltså haft en väldigt bra dag, förutom vädret som kan ta sig i arslet. Nu längtar jag bara tills på måndaaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0