3 år & 3 månader


Du och jag mot alla odds. Min andra halva, den enda jag kan berätta precis allt för. Under vårt första år tillsammans var det helt omöjligt för oss båda två att ens tänka tanken att vi fortfarande kommer vara ett om ungefär tre år. Vi båda hade det jobbigt, svårt med tillit - så det mesta sket sig för oss. Men, vi gav inte upp. Våra känslor för varandra var såpass starka, att hur mycket vi än sårade varandra, hur mycket vi än bråkade och hur mycket vi än skrek på varande - bröts vi aldrig isär. Idag och sen ett långt tag tillbaka har vi haft det bättre än någonsin, och på grund av vår brutala ärlighet om saker och ting har vi lärt oss lita på varandra till fullo och acceptera våra svaga sidor. Du är helt enkelt bäst i världen, Linus. Min förebild och hjälte.

Och utan dig hade jag aldrig börjat kolla på The Walking Dead heller, haha. SÅ TACK!!!!

Kommentarer
Postat av: Ika

Så otroligt fint! Och inspirerande att läsa, finns ju många som ger upp direkt det blir kämpigt. Men är ju så livet är, och det visar att kärleken är stark när man kämpar sig igenom allt tillsammans! :)

2013-02-20 @ 21:54:19
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0