Take one day at the time

Idag har jag varit glad. Har mått riktigt bra trots det stora mörkret som krälar inom mig. På förmiddagen blev det en hundpromenad till Komvux för att sälja en bok, och eftermiddagen spenderades på Helt Enkelt & Coffeehouse för att äta och fika med mina fina tjejer som alltid får mig att må så himla bra. 

Vi gjorde även lite planer inför nästa gång vi ska ses, då vi även ska ha en liten avskedsfest för en av mina bästa vänner ska flytta. ÅH. Men är så glad för din skull, det kommer gå jättebra! ♥ På kvällen satte dansen igång igen, och Gud vet vad jag saknat den. Har inte tränat något över huvudtaget i sommar så det kändes super att komma igång igen, så jävla roligt. Alla problem och mörkertankar försvinner då på något sett. Gymmet kan slänga sig i väggen - DANS är bästa träningen, helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0