Höstens färger var så vackra, så klara, hur kunde allting vara så förändrat?

Nä, nu vill jag banne mig ha höst. Jag ÄLSKAR hösten. Det är den absoluta bästa årstiden enligt mig. ALLT med hösten är bara så fantastiskt och fint. Färgerna på löven, de kyliga kvällarna, mörkret. Alla fina höstkläder, alla TV-program. Regnet. Min födelsedag. Ljus, varm choklad och den härliga höstdoften. Jag vet att jag skriver om hösten minst en gång om året. Jag kan bara inte hjälpa hur mycket jag älskar den underbara årstiden. Om jag fick bestämma skulle det vara höst året om! Nej, slutpratat om hösten nu.

Idag har jag inte gjort något särskilt. Hade lite huvudvärk imorse med, så blev sängliggandes framför en bra film. På kvällen var jag och dansade, sjukt roligt som vanligt - trots att jag sträckte låret, ajaj. 


Kommentarer
Postat av: Ika

Jag älskar också hösten! :]
är så mysigt att bara sitta med tända ljus framför nått tv program.

2013-08-28 @ 10:32:28
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0