A love like that

Som sagt, så har jag jobbat på Getaway Rock i torsdags tills i lördags. Cirka 14,5 timmar per dag (12.00-02.30) & 4000kr rikare. Det var riktigt slitsamt (hallå, jag är liksom van vid att sitta vid skolbänken?) men samtidigt riktigt jävla roligt. Dagarna gick ändå rätt fort tack vare underbara kollegor, härliga rockare och skön musik som ekade över Brynäs. Sen fick man vara med om ett och ett annat skratt också.

Det jag fick göra var mest att sälja pizzaslices. Det var riktigt kul att få prova på något nytt & få lite erfarenhet av säljning. Dock var det rejält med hjärngympa på natten då man var trött och hade lite svårt med huvudräkningen. Menmen, det gick bra. Och rockare är fan världens bästa människor alltså. Under de 43 timmar jag jobbade där så fick jag inte höra ETT enda elakt eller dumt ord från NÅGON. Utan istället fick jag en massa komplimanger & härliga samtal. Men det allra bästa var nog att jag fick se Within Temptation, ett av mina favoritband. Helt magiskt alltså. ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0