You have to die a few times before you can really live.

Same old, same old. Inget nytt här, men kan väl ändå blogga lite eftersom att jag inte har något bättre för mig. Eller jo, det har jag faktiskt. Men det orkar jag inte göra just nu. Tog två snabba powerwalks idag till och hem från skolan där jag hade en lektion på tre timmar. Hatar långa lektioner, fy fan. Iallafall när jag kom hem blev jag helt konstig, helt plötsligt. Jag kände mig spyfärdig och började frysa som en idiot. Mamma gjorde soppa åt mig och då blev jag bra igen. How weird? Glad är jag över att det gick över iallafall, har verkligen inte tid att vara sjuk.

Ska nog borsta tänderna och gå och lägga mig nu, ska även lite snabbt gå igenom några punkter till imorgon då jag har psykiatriprov. På kvällen blir det iallafall äntligen utgång igen, var fan längesen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0