Tidsfördriv

Morgon rutiner: Kolla telefonen, äta frukost, borsta tänderna.. det vanliga?
En rolig kväll består av: Bra sällskap, främst! Annars kanske en bra film eller serie.  
Det här stör mig: Särskrivningar, människor med dubbelmoral, falskhet och konstiga blickar.
Jag ogillar: Svettlukt, iakttagelse, tidiga mornar, bakfylla. Typ. Finns nog mer.
Jag gillar: Att hitta ny bra musik, allt som har med döskallar att göra, vindruvor, tidigt höstväder.
En vän jag saknar att umgås med: Jag saknar att umgås med alla mina vänner. Samtidigt.
Ett hemskt minne: Ska inte gräva ner mig i sådant skit. Kommer ändå inte skriva det här.
Vad jag hade på mig idag: Leggings, långt linne, långärmad döskalletröja.
Det här saknar jag: Studentveckan, tiden då jag var 15/16 år, The Walking Dead. Ja, redan.
Det här är jag dålig på: Att höra av mig till folk, att snacka i telefon, matematik - det finns mycket.
Det här är jag bra på: Jag tycker inte att jag är bäst på någonting, men tycker iallafall att jag är hyfsat bra på att redigera och dansa. Kanske inte kommer inleda några karriärer inom det, men det är det roligaste som finns.
Mitt absoluta favoritplagg: Skinnjackan. Punkt.
En sak jag ska göra innan jag dör: Jag ska besöka Los Angeles.
En dröm jag aldrig kommer glömma: Det finns några stycken där faktiskt.
Det här är jag beroende utav: Finns mycket. Men riktigt beroende är jag nog av min iPhone.
Mitt favoritminne: Studenten. Det kommer förmodligen alltid vara den bästa dagen i mitt liv.
Vilken sport jag tränar: Jag dansar, något som kallas Girls Inspiration. PW:a kan jag göra också.
Det här får mig att gråta: Väldigt lite får mig att gråta nu för tiden, men kan börja gråta av EXTREMT sorgliga och fina filmer om jag är ensam. Till exempel till "The Impossible". Förr lipade jag av minsta lilla grej liksom.
Min närmaste vän är: Den jag litar på mest av alla är Linus, men Hanna är nog min närmaste tjejkompis.
Någon jag ser upp till: Ser upp till många på sina sätt. Men älskar Charles Bukowski och Joan Jett.
Något som får mig att må bra: Musiken får mig alltid att må bra, hur dåligt jag än mår för tillfället.
Mina produkter jag använder: Oj.. Jag använder iallafall alltid Maybelline's Colossal Mascara och Dream Matte Mousse. Sen kan jag använda billiga varianter av kajal- och ögonbrynspennor. Ibland använder jag primer också, och då använder jag den från Lancomes. Annars använder jag hårserum från Lanza innan jag plattar/fönar håret och efteråt. Den är superbra, och räcker länge! Använt den sen juli och det är ungefär hälften kvar. Till kroppen så varierar min bodylotion, brukar använda en återfuktande som luktar gott bara. Sen har jag en del parfymer som jag varierar mellan, och de är: Britney Spears "Radiance" och "Fantasy" samt Christina Agiuleras. Blev rätt mycket nu.
Min favoritlåt för tillfället: Den här. ♥
Mitt/mina syskon heter: Lisa (31), Tomas (28) & Jacob (4).
En hemlighet: Sånt skriver jag inte här. Då är det ingen hemlighet längre?
Mina rädslor: Jag är rädd för spindlar (inte överdrivet rädd) och för framtiden.
Mitt bästa köp: Min iPhone. Ångrar det inte en sekund!
Framtidsplaner: Planerna är väl att flytta ihop med hjärtat så fort vi hittar en lägenhet och gå på högskolan i tre år. Men planer kan alltid ändras? Vi får se vart framtiden för mig. Jag är nervös men vet att allt löser sig till slut ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0