Take my hand, I'm standing right here

Jag brukade älska måndagsmornar förut. Man kunde vakna upp, äta frukost och se det nya avsnittet av The Walking Dead - men nu får jag inte göra det igen förrän i Oktober. Så nu är måndagsmornar lika jobbiga och hemska som de var i höstas. Aja! Kvart i ett skulle jag iallafall på psykologilektion, och det brukar ju alltid vara så sjukt kul tack vare vår lärare Lennart. Men, en ny vikarietant stod vid katedern idag och berättade att han just nu är tjänstledig - hur länge vet de inte. ÅH, snacka om att hela klassen blev deprimerade, haha. 

Efteråt gick jag till mormor för att fira henne på hennes födelsedag. Syster Lisa och sötaste Mandus var också där, så det blev smörgåstårta och jordgubbstårta. Gött det! Nu blir det att läsa lite psykiatri, suck.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0