Some update

Vår vikarietant ställde in psykologilektionen imorse, så det blev en jävligt lång sovmorgon. Skönt som fan. Var iallafall på psykiatri sen i tre timmar, förstår inte varför vi ska gå på det mer egentligen eftersom att vi är klara med proven och allt? Iallafall så hade vi föreläsning och fick se en skum film om psykos. Den handlade typ om en kvinna som snackade med sig själv en hel natt. Den var lite smått obehaglig, men väldigt skum.

När vi slutade mötte jag upp Hanna, vi käkade på Wayne's och kollade lite efter vårjackor. Både jag och hon behövde köpa nya, och som tur var hittade vi the perfect jackets. Kan visa min sen. Efteråt köpte vi milkshake på George's, men de var sjukt äckliga + fanns det en liten skitunge där som skrek hela tiden så vi drog till Java istället där jag tog en latte och hon en isté. Much better. Sen var det dansträning, och nu är jag hemma, nyduschad och fräsch. Jao, där har ni min dagsresumé. Om det var intressant eller inte får ni avgöra, he-he-he.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0