Keep calm and kill walkers



Tidigare dagar + igår: Myst med hjärtat sen han kom hem, så har inte varit så superbra på att uppdatera direkt, haha. Annars har jag redigerat som vanligt. Igår var vi barnvakt på kvällen till lillebror, vi bara myste i soffan till Peter Pan innan vi gick och la han. Sen kikade vi på en till film, 80-tals thrillern "Fatal Attraction" .

Idag: Hjärtat steg upp halv 8 imorse för att jobba, och själv låg man kvar och drog sig till elva. Åkte till McDonalds med pappa & lillebror för en lunch, sen fick jag köra hem till mamma där jag är nu. Har betalat lite räkningar och svarat på mail, skönt att ha det gjort. Har också fått hem mina älskade TWD-prylar idag, så jäkla nöjd över dom - och att jag designat dem själv gör det ju bara bättre.

Fick även reda på hur mycket pengar jag ska få tillbaka sen jobbet förra sommaren, och jag blev jävligt nöjd!
Så får jag inget jobb i sommar klarar jag mig ändå lugnt till hösten. Och ja, jag har sökt till högskolan nu. Dock har programmet jag sökt in på bara 30 stycken platser så får hoppas på det bästa. Ikväll ska hjärtat ut på krogen med grabbarna, men jag vill inte vara bakis imorgon på dopet så själv stannar jag hemma och myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0