Between the raindrops

Imorse hade jag ingen lust alls att gå upp ur sängen, även fast jag hade sovmorgon. Tog mig upp ändå tillslut, duschade och fixade mig sen drog jag på lektion. Kunde inte direkt strunta i den heller, eftersom att det var repetition inför morgondagens prov. Känns som att skriva prov är allt jag gör, ellerhur?

Så har läst kapitlen i boken nu sen jag kom hem. Ska väl fortsätta med pluggandet snart, tar bara en kort paus nu och bloggar lite, annars tröttnar man ju och tänker: "Äh, jag skiter i detta och gör mitt bästa imorgon." det funkar inte direkt för mig HEHE. Känner att jag har lite brist med saker att skriva här, eftersom att jag inte gör så mycket annat än att plugga just nu. Vad vill ni se eller läsa mer av? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0