Framtidsvision

För 3 månader sedan (januari 2013):
Blev jag heltidsstudent på Komvux.
- Festade jag en del.
- Började jag ta tag i redigerandet igen.

Igår (16 april 2013):
Lunchade jag med en god gammal vän.
- Hade jag psykologi.
- Övningskörde jag lite.
- Provade jag den nya lokan "Strawberry Ice cream".

Idag (16 april 2013):
Hade jag sovmorgon.
- Var jag på en tretimmarslektion.
- Umgicks jag med en fin vän på stan. 
- Köpte jag en ny vårjacka och dansade.

I morgon (17 april 2013):
Är jag leeedig!
Kommer nog Linus hit och myser. ♥
- Är det en dag närmare Ayia Napa!

Om 1 år (april 2014):
- Har jag piercat tungan och förmodligen tatuerat mig igen.
- Går jag på högskolan.
Är jag fortfarande förlovad med Linus och vi bor tillsammans i en tvåa.
- Är jag 21 år!
- Har jag en annan hårfärg och väger några kilo mindre.
- Är jag lycklig. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0