Visste ni detta?

• Jag hatar ":p" smilies! Så irriterande och fula. Vem gör liksom en sån min i verkligheten?
• Har funderat på att bli ljusbrun/mörkblond igen men tänkte fortsätta med mitt mörka till våren iallafall.
• Jag är väldigt djup av mig & älskar låttexter som får en att fundera, som t.ex. Winnerbäcks.
• Förut drack jag ganska mycket & fick massvis med minnesluckor, men sen jag fick en tankeställare i våras så har jag inte druckit mig berusad sen dess.
• I höst blir jag moster igen! 
• Jag har nu två tatueringar men funderar redan på nästa!
• Min pojkvän Linus är inte bara min pojkvän. Han är även min bästa vän som jag kan prata om allt med. Vi har varit tillsammans i tre år i november och det är mitt första riktiga förhållande!
• .. och vi planerar även att flytta ihop nästa år om allt går som det ska. ♥




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0