OPA GANGNAM STYLE

Gårdagen: Gick upp 06.15, drog till engelskan. Åkte buss till stan på ungdomsbiljett och köpte lösnaglar, en kofta och lite gött på Systembolaget för första gången. Kände mig stolt. Åkte hem. Käkade på MAX med pappa och lillebror. Fikade med dom och Leif & Ingalill. Åkte hem till mamma. Fixade mig. Tjejerna kom. Fick världens finaste presenter av Linda & Madde. Groggar, skratt och knepig dans. Drog till Clara och rökte under fläkten. Tog en taxi till Slick där vakterna var helt störda så då drog vi istället till Old Saints. Blev bjudna på öl & shots av en skum kille. Cheese på donken. Biltur hem. Snacka fyllesnack med mamma. Däckade i sängen.

Idag: Vaknade av en gnutta bakfylla. Åt ett knäckebröd. Blev bättre. Uppdaterade iPhonen. Fixade mig. Käka med mamma & sis. Nu väntar jag in världens bästa pojkvän som kommer när han slutat jobba, då blir det hem till Linda & Oskar på förkrök och därefter till Saints igen! Man fyller bara 20 en gång(!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0