What I want for christmas

Ja, detta år kommer jag att önska mig lite annorlunda saker än tidigare år. Det är för att jag ska flytta inom en snar framtid och detta är då en liten del på vad jag bland annat önskar mig! Ni ser ju tydligt hur jag vill att min lägenhet ska se ut va? Svart, vitt, silver. Stilrent och snyggt. Så la familia, this is what I wish for! Och ja, soffan och köksbordet var väl att ta i lite, men de var så jäkla snygga. Om ni inte är säker på sakerna, så önskar jag mig presentkort på t.ex. Interiörhörnan, Designforum och Ikea.

Helkroppsspegel, svart divansoffa, svarta hyllor, högtalare, väggtexter, väggdekoration musiknoter, supercool fruktskål, matbord & stolar, döskalleljuslykta, smyckesträd, svarta handdukar, lampor osv.

Kommentarer
Postat av: Ika

Snyggt allt var!
Har du fått en lägenhet? :)

Svar: Visst är det! Nä men vi letar :) Det är ganska svårt att få lägenhet här i Gävle, speciellt med tanke på att vi har ganska lite poäng. Men det ska nog gå och lösas på något sätt!
Sarah Norling

2012-11-26 @ 10:37:38
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0