Vi struntar i blickar och ord bakom ryggar

Har haft en underbar helg. Åkte ut till L på torsdagen, var där & myste fram tills igår då vi tog bussen in till stan för J som hade inflyttningsfest. Så äckligt avundsjuk, vill också flytta hemifrån. Men snart, så snart! Runt halv elva började singelbrudarna dra sig till Slick, medan jag, Linus och Martin drog till Old Saints istället och tog en öl med några goa grabbar & tjejer. Var en klart lyckad kväll iallafall.

Idag har jag vaknat med ett svidande vänsteröga, kraftig huvudvärk OCH mensvärk på köpet. Men det stoppade mig inte från att gå upp, duscha och fixa mig för att fira lilla Saga som fyllde nio. Hon har en egen sköldpadda, så söt! Blev sugen på att skaffa en själv faktiskt. Eller en orm maybe. Är hemma nu iallafall, har precis övningskört lite med far min. Sen har även något sjukt roligt och efterlängtat hänt idag. Något som kommer verkställas i juni. Är hur glad och hyper som helst över det! Och nej, är inte med barn. Men det är bara så jävla grymt. Ger er mer info om det senare. Åh, livet leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0