Standing in front of me

Haft en världsbäst helg. I fredags shoppade jag hela dagen med bästa tjejerna och på kvällen blev det resturangbesök på Church Street med min fina som jag vart tillsammans med i 3 hela år på tisdag. Han bjöd, den ängeln ♥ Det fick bli en trerätters, och sen någon avslutande drink på Old Saints samt taxi hem.
 
Igår var det inflyttningsfest hos bästa Emma och Christoffer, det blev lite presentöppning - av mig och Linus fick de en supercool fruktskål med några godispåsar i, haha. Kvällen avslutades med några drinkar på Saints med några tjejer och grabbar.Tack alla som medverkade för bästa helgen på länge.


Kommentarer
Postat av: Ika

Låter som en härlig helg :) Och stort grattis till att ni varit tillsammans i 3 år, va underbart!

Svar: Tack så mycket! :]
Sarah Norling

2012-11-18 @ 15:04:27
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0