Det här är slutet på resan och början på en ny

Tog en lång sovmorgon idag igen, och gick sedan på engelskalektion 12.45-14.15. Promenerade ner till stan där jag var förbi banken, och en snabbis in på gina för att leta efter något snyggt eftersom att jag kom på att jag hade presentkort där (men självklart så hittade jag inget). Åkte sen hem till sis en stund på en kaffe & efter det har jag påbörjat redigering av film, kikat på The Walking Dead och bara myst med musik i öronen. En helt okej dag trots att jag inte fick spendera den med den jag älskar mest på vår treårsdag. Men, är det äckelvardag så är det. Nu ska jag lägga mig i sängen & vänta på Mr. Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0