228 dagar kvar

Kan inte hålla mig. Det är till Cypern jag ska till! Finns inte ord för hur mycket jag längtar! Ska bli så oerhört kul och spännande! Har bara varit till ett varmt ställe en gång förut, då jag var 10 - och hatade solen, haha. Men nu när jag är äldre så är solen bland det bästa jag vet, och självklart att upptäcka nya ställen.

Hotellet vi ska bo på heter "Fishermans Village at Olympic Lagoon", det är femstjärnigt, sjukt lyxigt med all exlusive (äta/dricka så mycket man vill) 5 olika pooler och nära till stranden som är av äkta vit sand.

Kommentarer
Postat av: Ika

Åh vilken lyx, ser härligt ut! :)

2012-11-08 @ 16:00:34
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0